Als medewerker klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jouw taken omvatten hoofdzakelijk het telefonisch aannemen en administratief verwerken van storingen. Je beantwoordt vragen van bestaande of potentiële klanten, verbindt de juiste personen met elkaar door en verzamelt relevante informatie om de klant verder te kunnen helpen.
Hoewel technische expertise geen vereiste is, kan basiskennis van technische installaties je helpen om klanten beter te begrijpen en effectiever te assisteren.
In je rol als klantenservicemedewerker vorm je een essentiële verbinding tussen het bedrijf en de klanten. Door jouw vaardigheden draag je bij aan het opbouwen en onderhouden van positieve relaties met klanten.
Interesse?
Ben jij de klantenservicemedewerker die wij zoeken?
Stuur dan je motivatie en CV per mail naar vacature@van-de-velde.nl
Of vul onderstaande velden in en we nemen z.s.m. contact met je op!
Ontdek meer over ons bedrijf door onze bedrijfsvideo te bekijken op deze pagina.
Krijg een completer beeld van ons door ons te volgen op Facebook, Instagram en LinkedIn.